Η τεχνητή νοημοσύνη έχει πολλές εφαρμογές στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλούς κλάδους. Μπορεί να έχει λιγότερο χρήσιμες επιχειρηματικές λειτουργίες, αλλά από την άλλη, είναι η τεχνητή νοημοσύνη που θα αποτελέσει το θεμέλιο της λειτουργίας ολόκληρης της βιομηχανίας.
Για να δημιουργήσετε μια τεχνητή νοημοσύνη προσαρμοσμένη στην επιχείρησή μας, πρέπει να επιλέξετε τα σωστά εργαλεία και, συνεπώς, τη σωστή στοίβα τεχνολογίας. Στο άρθρο μας “Techstack – τι είναι και πώς να επιλέξετε το καλύτερο;” εξηγούμε ολόκληρο το ζήτημα της στοίβας τεχνολογίας της εταιρείας. Διαβάστε και μάθετε περισσότερα!
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει σημαντικά εμπορικά πλεονεκτήματα. Είναι αυτό που μπορείς να προβλέψεις από μια τόσο περίπλοκη τεχνολογία. Πολλές επιχειρησιακές δραστηριότητες μπορεί να αυτοματοποιηθούν με την τεχνητή νοημοσύνη, αφήνοντας τα στελέχη της εταιρείας να επικεντρωθούν σε πιο περίπλοκα επιχειρηματικά ζητήματα και στη λήψη αποφάσεων. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι η τεχνολογία AI μπορεί να ολοκληρώσει διάφορες εργασίες ανάλυσης δεδομένων που θα χρειαστούν ώρες για να ολοκληρωθούν οι άνθρωποι. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος στους μισθούς αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα. Αλλά αυτό δεν είναι το τέλος της βελτίωσης αυτού που κάνουν οι άνθρωποι. Ο άνθρωπος είναι ένα πλάσμα που κάνει λάθος. Ως εκ τούτου, συνήθως, συμβαίνουν ανθρώπινα λάθη κατά την παραγωγή ή το φινίρισμα. Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να τα εξαλείψει και επομένως να βελτιώσει την ποιότητα. Οι άνθρωποι πρέπει επίσης να παρέχουν το πλαίσιο και να κατανοούν διαφοροποιημένες καταστάσεις. Η επιστήμη δεδομένων επωφελείται σίγουρα από το μειωμένο σφάλμα, επιτρέποντας πιο ακριβείς προβλέψεις και αναλύσεις δεδομένων.
Περιγράψαμε ορισμένα από τα βασικά οφέλη της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, αλλά είναι αρκετά γενικά. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με συγκεκριμένα παραδείγματα. Εδώ είναι μερικές από τις πιο σημαντικές βιομηχανίες όπου η τεχνητή νοημοσύνη είναι ιδιαίτερα χρήσιμη.
AI στο μάρκετινγκ
Το AI μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη σε έναν ιστότοπο μέσω έξυπνης εξατομίκευσης. Με αυτό το εργαλείο, οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AI για να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες για τους καταναλωτές-στόχους τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μπορούν στη συνέχεια να ενισχύσουν τις μετατροπές μειώνοντας ταυτόχρονα τον φόρτο για τις ομάδες μάρκετινγκ.
Βασικά πράγματα όπως ο αριθμός IP ενός χρήστη που λέει ότι η τοποθεσία του μπορεί να δώσει στο AI έναν τόνο πληροφοριών. Χάρη σε αυτά, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίσει και θα προτείνει σε σχέση με τις συντεταγμένες, τα δημογραφικά στοιχεία, τη συσκευή και την αλληλεπίδραση του χρήστη με τον ιστότοπο.
Ένα άλλο στοιχείο του στοχευμένου μάρκετινγκ σε συγκεκριμένους χρήστες είναι οι εξατομικευμένες ειδοποιήσεις push. Μπορεί να προσαρμοστεί σε μεμονωμένους χρήστες μέσω εξατομίκευσης συμπεριφοράς, διασφαλίζοντας ότι λαμβάνουν το πιο σχετικό μήνυμα την τέλεια στιγμή. Η χρήση των αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης επεκτείνεται τώρα για να περιλαμβάνει την ανάλυση της πρόθεσης πίσω από τις επιλογές όρων ερωτήματος και το περιεχόμενο των αναζητήσεων. Μια άλλη πιθανή χρήση είναι να εξετάσετε τις δικές σας μεθόδους SEO ή των ανταγωνιστών σας για τυχόν αδύναμα σημεία που μπορεί να υπάρχουν ή να επωφεληθείτε από λέξεις-κλειδιά που δεν χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές.
AI στις πωλήσεις
Εάν το μάρκετινγκ μπορεί να εκμεταλλευτεί την τεχνητή νοημοσύνη, το τμήμα πωλήσεων είναι ακόμη περισσότερο. Το Automation AI επηρεάζει ήδη τις πωλήσεις και θα συνεχίσει να το κάνει.
Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων και ακριβών προβλέψεων πωλήσεων σε πολλές πλατφόρμες με βάση όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και τα προηγούμενα αποτελέσματα πωλήσεων. Οι προβλέψεις είναι ένα καλό παράδειγμα. Είναι δύσκολα, αλλά μπορεί να είναι αυτοματοποιημένα.
Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά επίσης στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει ιστορικά δεδομένα, αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το ιστορικό αλληλεπίδρασης με τον πελάτη του πωλητή για να κατατάξει τους υποψήφιους πελάτες ή τους δυνητικούς πελάτες στη σειρά με βάση τις πιθανότητές τους να κλείσουν επιτυχώς. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, αναπτύσσονται πολλά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επαγγελματίες πωλήσεων να δώσουν προτεραιότητα στους πελάτες με βάση την πιθανότητα μετατροπής τους.
Οι πωλήσεις μπορούν επίσης να αυξηθούν χρησιμοποιώντας bots για αποστολή email ή συνομιλία με επισκέπτες του ιστότοπου. Σύμφωνα με μια έκθεση του Forbes από το 2019, τα chatbots αναμένεται να αυξήσουν τις πωλήσεις κατά 67%. Μπορούν να βοηθήσουν στην έναρξη της συνομιλίας παραδίδοντας ένα προσαρμοσμένο μήνυμα, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αλληλεπιδράσουν αμέσως ή να επιστρέψουν αργότερα. Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης μπορούν επίσης να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εξοικονομούν τους αντιπροσώπους πωλήσεων από την αποστολή εξατομικευμένων επικοινωνιών σε πολλούς μεμονωμένους πελάτες.
AI στο ανθρώπινο δυναμικό
Οι ειδικοί ανθρώπινου δυναμικού πρέπει να προσαρμοστούν σε κάθε κατάσταση στη ζωή των εργαζομένων. Ειδικά τώρα. Όπου οι συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι λιγότερο δυνατές, είναι σημαντικό, για παράδειγμα, να αναγνωρίζονται οι προθέσεις του αιτούντος εργασία. Όπως πάντα, παρόμοιες εργασίες διευκολύνονται από το AI.
Πολλοί οργανισμοί έχουν επενδύσει στην τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσουν στη διαδικασία πρόσληψης. Τα στελέχη ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να ταιριάξουν τις προηγούμενες εργασιακές εμπειρίες και τα ενδιαφέροντα ενός δυνητικού αιτούντος με τις ιδανικές θέσεις εργασίας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά και όσους αναζητούν εργασία.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μελετήσει επίσημες και ανεπίσημες συνδέσεις σε μια εταιρεία, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία επιχειρηματικών σχεδίων για την ενίσχυση της οργανικής ροής επικοινωνίας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας να γίνει πιο βιώσιμος και επιτυχημένος.
Ποιες είναι οι προκλήσεις της εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης;
πρόκληση προσώπου και βέλους
Η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις φέρνει πολλά πλεονεκτήματα, οφέλη και ευκαιρίες. Ωστόσο, η διαδικασία απαιτεί σκληρή δουλειά, συχνά νέες γνώσεις και μερικές φορές νέους υπαλλήλους για την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης. Υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης στην τεχνολογία AI. Πολλοί παρόμοιοι μύθοι απωθούν την ιδέα της εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης. Ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων, καθώς και τις προσδοκίες ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα πάρει τις δουλειές των ανθρώπων.
Προηγουμένως αναφέρθηκε, πιθανώς ένας από τους πιο διάσημους μύθους είναι ότι οι εργαζόμενοι άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους από μηχανές που ελέγχονται από τεχνητή νοημοσύνη. Θα απολυθούν και θα μείνουν άποροι. Αξίζει να θυμηθούμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη υποτίθεται ότι θα αναπτύξει τις επιχειρήσεις, αλλά δεν θα το κάνει. Οι εργαζόμενοι των οποίων οι δραστηριότητες θα αντικατασταθούν από μηχανήματα συνεχίζουν να έχουν μεγάλη αξία και εμπειρία. Ως εκ τούτου, μπορούν να συμμετέχουν στον έλεγχο των δραστηριοτήτων της AI.
Μία από τις προκλήσεις με την τεχνητή νοημοσύνη είναι ότι χρειάζεται μεγάλο όγκο καθαρών δεδομένων. Η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι περιορισμένη στη μάθηση και την ανάλυση χωρίς πολλά καλά σύνολα δεδομένων. Μόνο τόσο ισχυρά όσο τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε για την εκπαίδευση αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης.
Ένα άλλο σημαντικό εμπόδιο είναι η υψηλή ζήτηση για υπολογιστική ισχύ. Οι υπερυπολογιστικές δυνάμεις και αυτού του είδους το τεχνικό υλικό απαιτούνται για την ανάλυση δισεκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων σημείων δεδομένων. Οι επιχειρήσεις θα απαιτήσουν πόρους υπολογιστών σε επίπεδο επιχείρησης για να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες και τα μεγάλα δεδομένα της τεχνητής νοημοσύνης.
Πιθανές μελλοντικές τάσεις AI
Εξετάζοντας πώς αναπτύσσεται η τεχνητή νοημοσύνη και πώς οι άνθρωποι και οι εταιρείες χρησιμοποιούν ανυπόμονα τις υπηρεσίες της, δίνει την εντύπωση ότι η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινή ζωή δεν είναι μια προσωρινή εφεύρεση ή μόδα. Το AI θα παραμείνει μαζί μας για περισσότερο.
Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση θα πάει η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Είναι σημαντικό τόσο για τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες, όσο και για τους απλούς χρήστες όπως εμείς.
Πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις που υιοθετούν τώρα την τεχνητή νοημοσύνη με μέτρο, αλλά έχουν πολύ πιο φιλόδοξα σχέδια εφαρμογής για το μέλλον, θα είναι εξίσου καλά τοποθετημένες για να αποκομίσουν πλεονεκτήματα με εκείνες που άρχισαν νωρίς τα αναλυτικά. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των βιομηχανιών έντασης πληροφοριών, όπως το μάρκετινγκ, η υγειονομική περίθαλψη, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, η εκπαίδευση και οι επαγγελματικές υπηρεσίες, καθιστώντας τους ταυτόχρονα πιο πολύτιμους και λιγότερο δαπανηρούς για την κοινωνία.
Τελικές σκέψεις
Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση έχουν αλλάξει εντελώς τη δουλειά. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει φέρει επανάσταση στις επιχειρήσεις για τα επόμενα χρόνια, από τις λειτουργίες πληροφορικής έως τις πωλήσεις. Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης σε εταιρικά περιβάλλοντα εξοικονομεί χρόνο σε απλές δραστηριότητες, ενώ ενισχύει την παραγωγικότητα και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη σφαλμάτων και στον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων σε επίπεδο που είναι αδύνατο για τον άνθρωπο. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για να βελτιώσουν διάφορες εμπορικές λειτουργίες, από τα logistics μέχρι την πρόσληψη και την απασχόληση. Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της τεχνητής νοημοσύνης θα επωφεληθούν οικονομικά και θα κυριαρχήσουν στους αντιπάλους τους στο μέλλον.